מחשב לקידום דיגיטלי

Photo by rawpixel.com from Pexels

כיום קיימות בארץ ובעולם 3 שיטות שיווק עיקריות, בוא נתקדם.

א. פרסום נייר – עיתון, שלטי חוצות וצהובונים > מחיר נמוך יחסית, מכאן, חוסר יכולת סינון לקוחות

ב. פרסום תקשורתי – טלוויזיה, רדיו וקולנוע > מחיר גבוה מאוד, גם כאן קשה לבצע סינון ורוב הקהל שנחשף אליך לא יזכור אותך אחרי שעה.

ג. פרסום דיגיטלי – רשת החיפוש והמדיה באינטרנט > מחיר מותאם לפי הגדרת מטרות ו"במות פרסום" ברחבי המרשתת, יכולת מוחלטת למקד את הקהל שלך לפי תחומי עניין, דמוגרפיה ופעולות שוטפות.